Teostiedot

4519320
E-äänikirja:Palaudu & vahvistu:2018: E-äänikirja Palaudu & vahvistu
Palaudu & vahvistu
Tekijä: Jaakkola, Kaisa, kirjoittaja
Julkaisuvuosi: 2018
Kieli: suomi
Aineistolaji: E-äänikirja
Luokka: 59.3
Kustantaja: Helsinki : Kustannusosakeyhtiö Tammi, [2018]
ISBN: 9789520402082 MP3
Huomautus:
1. PALAUTUMINEN ON STRESSIN VASTAVOIMA -- Palautumisen taidot ovat tietoista työskentelyä palautumisen parantaniseksi -- Stressin ja palautumisen fysiologiaa -- Stressin ja palautumisen psykologiaa -- Miten kuormitusta ja palautumista mitataan? -- Onko positiivinen stressi aina hyvä asia ja negatiivinen stressi huono? -- 2. MIKÄ VAIKUTTAA PALAUTUMISEEN? -- Uni on tärkein palautumisen edistäjä -- Kohota fyysistä kuntoa ja lisää arkeen palauttavaa liikettä -- Syö paremmin, älä vähemmän -- Arjen rytmittäminen: stressin ja palautumisen aallot -- Työkuormitus ja siitä palautuminen -- Luonto palautumisen edistäjänä -- Tunnistatko ajatuksesi, näytätkö tunteesi? -- Traumaattiset kokemukset voivat jumiuttaa aivot stressitilaan -- Vahvistu kehittämällä henkistä suorituskykyä ja resilienssiä -- 3. HARJOITA PALAUTUMISEN TAITOJA -- Suojele unta -- Syö paremmin -- Liiku viisaasti -- Palauttavat joogaharjoitukset -- Rauhoitu hengitys- ja rentoutusharjoituksilla -- Irrottaudu töistä ja arjen vaatimuksista -- Kokeile luovia harrastuksia -- Pidä palauttamispäivä -- Älylaite- ja sähköpostipaasto -- Mindfullness ja meditaatio -- Kohtaaminen ja kosketus -- Pohdinta- ja kirjoitustehtävät
Ellibs Käyttöoikeus PIKI-kirjastokortilla. Online access with authorization star
Lisätietoja: 1 verkkoaineisto ; verkkoaineisto
Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys
PIKIssä hyllyssä kpl 0
Lainattu yhteensä: 0
Lainattu tänä vuonna: 0
Varauksia: 0
Kuvaus:
1. PALAUTUMINEN ON STRESSIN VASTAVOIMA -- Palautumisen taidot ovat tietoista työskentelyä palautumisen parantaniseksi -- Stressin ja palautumisen fysiologiaa -- Stressin ja palautumisen psykologiaa -- Miten kuormitusta ja palautumista mitataan? -- Onko positiivinen stressi aina hyvä asia ja negatiivinen stressi huono? -- 2. MIKÄ VAIKUTTAA PALAUTUMISEEN? -- Uni on tärkein palautumisen edistäjä -- Kohota fyysistä kuntoa ja lisää arkeen palauttavaa liikettä -- Syö paremmin, älä vähemmän -- Arjen rytmittäminen: stressin ja palautumisen aallot -- Työkuormitus ja siitä palautuminen -- Luonto palautumisen edistäjänä -- Tunnistatko ajatuksesi, näytätkö tunteesi? -- Traumaattiset kokemukset voivat jumiuttaa aivot stressitilaan -- Vahvistu kehittämällä henkistä suorituskykyä ja resilienssiä -- 3. HARJOITA PALAUTUMISEN TAITOJA -- Suojele unta -- Syö paremmin -- Liiku viisaasti -- Palauttavat joogaharjoitukset -- Rauhoitu hengitys- ja rentoutusharjoituksilla -- Irrottaudu töistä ja arjen vaatimuksista -- Kokeile luovia harrastuksia -- Pidä palauttamispäivä -- Älylaite- ja sähköpostipaasto -- Mindfullness ja meditaatio -- Kohtaaminen ja kosketus -- Pohdinta- ja kirjoitustehtävät.

Saatavuus

Loading...
Arvioinnit Ole ensimmäinen, joka antaa arvioinnin.

Hae lisää

Samankaltaisia teoksia

,Nouseva ,Laskevasti

1-5 / 973
4260490
Tekijä: Laukka, Pippa kirjoittaja
Vuosi: 2018
Aineistolaji: E-äänikirja
4610727
Tekijä: Marjaniemi, Maikki, kirjoittaja
Vuosi: 2020
Aineistolaji: E-äänikirja
4365733
Tekijä: Palssa, Anette, kirjoittaja
Vuosi: 2018
Aineistolaji: E-äänikirja
4602858
Tekijä: Kilpinen, Petteri, kirjoittaja
Vuosi: 2020
Aineistolaji: E-äänikirja
4652500
Tekijä: Ahonen, Jose, kirjoittaja
Vuosi: 2020
Aineistolaji: E-äänikirja

Tekijän muita teoksia

,Nouseva ,Laskevasti

1-5 / 6