Teostiedot

4501243
E-kirja:Palaudu & vahvistu:2018: E-kirja Palaudu & vahvistu
Palaudu & vahvistu
Tekijä: Jaakkola, Kaisa, kirjoittaja
Lisätekijä: Kulmala, Elise, valokuvaaja
Julkaisuvuosi: 2018
Kieli: suomi
Aineistolaji: E-kirja
Luokka: 59.3
Kategoria: Tietokirjallisuus
Kustantaja: Helsinki : Kustannusosakeyhtiö Tammi, 2018.
ISBN: 978-952-04-0207-5 EPUB
Huomautus:
1. PALAUTUMINEN ON STRESSIN VASTAVOIMA -- Palautumisen taidot ovat tietoista työskentelyä palautumisen parantaniseksi -- Stressin ja palautumisen fysiologiaa -- Stressin ja palautumisen psykologiaa -- Miten kuormitusta ja palautumista mitataan? -- Onko positiivinen stressi aina hyvä asia ja negatiivinen stressi huono? -- 2. MIKÄ VAIKUTTAA PALAUTUMISEEN? -- Uni on tärkein palautumisen edistäjä -- Kohota fyysistä kuntoa ja lisää arkeen palauttavaa liikettä -- Syö paremmin, älä vähemmän -- Arjen rytmittäminen: stressin ja palautumisen aallot -- Työkuormitus ja siitä palautuminen -- Luonto palautumisen edistäjänä -- Tunnistatko ajatuksesi, näytätkö tunteesi? -- Traumaattiset kokemukset voivat jumiuttaa aivot stressitilaan -- Vahvistu kehittämällä henkistä suorituskykyä ja resilienssiä -- 3. HARJOITA PALAUTUMISEN TAITOJA -- Suojele unta -- Syö paremmin -- Liiku viisaasti -- Palauttavat joogaharjoitukset -- Rauhoitu hengitys- ja rentoutusharjoituksilla -- Irrottaudu töistä ja arjen vaatimuksista -- Kokeile luovia harrastuksia -- Pidä palauttamispäivä -- Älylaite- ja sähköpostipaasto -- Mindfullness ja meditaatio -- Kohtaaminen ja kosketus -- Pohdinta- ja kirjoitustehtävät
Ellibs Käyttöoikeus PIKI-kirjastokortilla. Online access with authorization star
Julkaistu myös painettuna
Lisätietoja: 1 verkkoaineisto ; verkkoaineisto
Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys
PIKIssä hyllyssä kpl 0
Lainattu yhteensä: 0
Lainattu tänä vuonna: 0
Varauksia: 0
Kuvaus:
1. PALAUTUMINEN ON STRESSIN VASTAVOIMA -- Palautumisen taidot ovat tietoista työskentelyä palautumisen parantaniseksi -- Stressin ja palautumisen fysiologiaa -- Stressin ja palautumisen psykologiaa -- Miten kuormitusta ja palautumista mitataan? -- Onko positiivinen stressi aina hyvä asia ja negatiivinen stressi huono? -- 2. MIKÄ VAIKUTTAA PALAUTUMISEEN? -- Uni on tärkein palautumisen edistäjä -- Kohota fyysistä kuntoa ja lisää arkeen palauttavaa liikettä -- Syö paremmin, älä vähemmän -- Arjen rytmittäminen: stressin ja palautumisen aallot -- Työkuormitus ja siitä palautuminen -- Luonto palautumisen edistäjänä -- Tunnistatko ajatuksesi, näytätkö tunteesi? -- Traumaattiset kokemukset voivat jumiuttaa aivot stressitilaan -- Vahvistu kehittämällä henkistä suorituskykyä ja resilienssiä -- 3. HARJOITA PALAUTUMISEN TAITOJA -- Suojele unta -- Syö paremmin -- Liiku viisaasti -- Palauttavat joogaharjoitukset -- Rauhoitu hengitys- ja rentoutusharjoituksilla -- Irrottaudu töistä ja arjen vaatimuksista -- Kokeile luovia harrastuksia -- Pidä palauttamispäivä -- Älylaite- ja sähköpostipaasto -- Mindfullness ja meditaatio -- Kohtaaminen ja kosketus -- Pohdinta- ja kirjoitustehtävät.

Saatavuus

Loading...
Arvioinnit Ole ensimmäinen, joka antaa arvioinnin.

Hae lisää

Tekijä
Lisätekijä

Samankaltaisia teoksia

,Nouseva ,Laskevasti

1-5 / 2894
4182880
Tekijä: Laane, Taina, kirjoittaja
Vuosi: 2018
Aineistolaji: E-kirja
4366635
Tekijä: Palssa, Anette, kirjoittaja
Vuosi: 2018
Aineistolaji: E-kirja
4272770
Tekijä: Laukka, Pippa kirjoittaja
Vuosi: 2018
Aineistolaji: E-kirja
4390460
Vuosi: 2019
Aineistolaji: E-kirja
4355073
Tekijä: Schwartz, Suze Yalof, kirjoittaja
Vuosi: 2018
Aineistolaji: E-kirja

Tekijän muita teoksia

,Nouseva ,Laskevasti

1-5 / 6
4556672
Vuosi: 2020
Aineistolaji: Kirja
4206491
Vuosi: 2018
Aineistolaji: Kirja
4519320
Vuosi: 2018
Aineistolaji: E-äänikirja