Teostiedot

4206491
Kirja:Palaudu & vahvistu:2018: Kirja Palaudu & vahvistu
Palaudu & vahvistu
Tekijä: Jaakkola, Kaisa, kirjoittaja
Lisätekijä: Kulmala, Elise, valokuvaaja
Julkaisuvuosi: 2018
Kieli: suomi
Aineistolaji: Kirja
Luokka: 59.3
Kategoria: Tietokirjallisuus
Kustantaja: Helsinki : Kustannusosakeyhtiö Tammi, [2018] : EU:ssa : ©2018
ISBN: 978-952-04-0164-1 sidottu, pehmeäkantinen
Huomautus:
1. PALAUTUMINEN ON STRESSIN VASTAVOIMA -- Palautumisen taidot ovat tietoista työskentelyä palautumisen parantaniseksi -- Stressin ja palautumisen fysiologiaa -- Stressin ja palautumisen psykologiaa -- Miten kuormitusta ja palautumista mitataan? -- Onko positiivinen stressi aina hyvä asia ja negatiivinen stressi huono? -- 2. MIKÄ VAIKUTTAA PALAUTUMISEEN? -- Uni on tärkein palautumisen edistäjä -- Kohota fyysistä kuntoa ja lisää arkeen palauttavaa liikettä -- Syö paremmin, älä vähemmän -- Arjen rytmittäminen: stressin ja palautumisen aallot -- Työkuormitus ja siitä palautuminen -- Luonto palautumisen edistäjänä -- Tunnistatko ajatuksesi, näytätkö tunteesi? -- Traumaattiset kokemukset voivat jumiuttaa aivot stressitilaan -- Vahvistu kehittämällä henkistä suorituskykyä ja resilienssiä -- 3. HARJOITA PALAUTUMISEN TAITOJA -- Suojele unta -- Syö paremmin -- Liiku viisaasti -- Palauttavat joogaharjoitukset -- Rauhoitu hengitys- ja rentoutusharjoituksilla -- Irrottaudu töistä ja arjen vaatimuksista -- Kokeile luovia harrastuksia -- Pidä palauttamispäivä -- Älylaite- ja sähköpostipaasto -- Mindfullness ja meditaatio -- Kohtaaminen ja kosketus -- Pohdinta- ja kirjoitustehtävät
Lisätietoja: 205 sivua : kuvitettu ; 23 cm ; nide
Annettuja pisteitä Annettuja pisteitä Annettuja pisteitä Annettuja pisteitä Annettuja pisteitä Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys Anna pisteytys
PIKIssä hyllyssä kpl 15
Lainattu yhteensä: 958
Lainattu tänä vuonna: 200
Varauksia: 5
Kuvaus:
1. PALAUTUMINEN ON STRESSIN VASTAVOIMA -- Palautumisen taidot ovat tietoista työskentelyä palautumisen parantaniseksi -- Stressin ja palautumisen fysiologiaa -- Stressin ja palautumisen psykologiaa -- Miten kuormitusta ja palautumista mitataan? -- Onko positiivinen stressi aina hyvä asia ja negatiivinen stressi huono? -- 2. MIKÄ VAIKUTTAA PALAUTUMISEEN? -- Uni on tärkein palautumisen edistäjä -- Kohota fyysistä kuntoa ja lisää arkeen palauttavaa liikettä -- Syö paremmin, älä vähemmän -- Arjen rytmittäminen: stressin ja palautumisen aallot -- Työkuormitus ja siitä palautuminen -- Luonto palautumisen edistäjänä -- Tunnistatko ajatuksesi, näytätkö tunteesi? -- Traumaattiset kokemukset voivat jumiuttaa aivot stressitilaan -- Vahvistu kehittämällä henkistä suorituskykyä ja resilienssiä -- 3. HARJOITA PALAUTUMISEN TAITOJA -- Suojele unta -- Syö paremmin -- Liiku viisaasti -- Palauttavat joogaharjoitukset -- Rauhoitu hengitys- ja rentoutusharjoituksilla -- Irrottaudu töistä ja arjen vaatimuksista -- Kokeile luovia harrastuksia -- Pidä palauttamispäivä -- Älylaite- ja sähköpostipaasto -- Mindfullness ja meditaatio -- Kohtaaminen ja kosketus -- Pohdinta- ja kirjoitustehtävät.

Saatavuus

Loading...
Arvioinnit Ole ensimmäinen, joka antaa arvioinnin.

Hae lisää

Samankaltaisia teoksia

,Nouseva ,Laskevasti

1-5 / 4908
4556672
Tekijä: Jaakkola, Kaisa, kirjoittaja
Vuosi: 2020
Aineistolaji: Kirja
3970101
Tekijä: Asikainen, Merja, kirjoittaja
Vuosi: 2016
Aineistolaji: Kirja
4123711
Tekijä: Laukka, Pippa, kirjoittaja
Vuosi: 2018
Aineistolaji: Kirja
4418422
Tekijä: Katajisto-Korhonen, Irina, kirjoittaja
Vuosi: 2019
Aineistolaji: Kirja
4132049
Tekijä: Jokiniva, Mia, kirjoittaja
Vuosi: 2018
Aineistolaji: Kirja

Tekijän muita teoksia

,Nouseva ,Laskevasti

1-5 / 6
4556672
Vuosi: 2020
Aineistolaji: Kirja
4501243
Vuosi: 2018
Aineistolaji: E-kirja
4519320
Vuosi: 2018
Aineistolaji: E-äänikirja